Kupując usługę powiązaną z kategorią Spotify na naszej stronie akceptujesz niniejsze postanowienia:
- Zakupiony kod dostarczany jest przez zewnętrznego dostawcę. KodyPremium.pl nie jest faktycznym sprzedawcą kodu, a jedynie pośrednikiem w zakupie od zagranicznego dostawcy.
- KodyPremium.pl jest odpowiedzialne za dostarczenie kodu, ale nie odpowiada za jego działanie lub ważność.
- Reklamacje produktu należy zgłosić na adres poczty elektronicznej reklamacje@kodypremium.pl, a serwis kodypremium.pl przekaże ją do dostawcy, który w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od daty złożenia poinformuję kupującego o jej wyniku.
- KodyPremium.pl nie odpowiada za wynik rozpatrzenia reklamacji, więc kupującemu nie przysługują żadne roszczenia względem kodypremium.pl dot. wyniku reklamacji lub zwrotu środków.
- Zakupione konta mogą po pewnym, bliżej nie określonym czasie wygasnąć. W takiej sytuacji należy skontaktować się z wsparciem technicznym KodyPremium.pl pod adresem poczty elektronicznej spotify-issue@kodypremium.pl lub kontakt@kodypremiu.pl. Zalecane jest skorzystanie z tego formularza, co przyśpieszy proces obsługi zgłoszenia Link do formularza. Wsparcie techniczne rozwiąże ewentualne problemy np. wymieniając otrzymane wcześniej konto na nowe, ale z zachowaniem zapisanej na nim biblioteki lub przedłuży obecne konto o dany okres czasu. Decyzja o podejmowanych krokach zależy tylko i wyłącznie od KodyPremium.pl
- Otrzymane dane logowania nie powinny zostać przez kupującego zmieniane, ponieważ może to skutkować utratą gwarancji na zakupioną usługę. KodyPremium.pl bez możliwości zalogowania się na wysłane konto nie jest w stanie zweryfikować kondycji konta, a co za tym idzie podejmować kroków w celu rozwiązania problemów, które mogą na nim wystąpić.
Kupując produkt z kategorii Spotify akceptujesz powyższy regulamin.