Kupując usługę powiązaną z kategorią Spotify na naszej stronie akceptujesz niniejsze postanowienia:

  1. Zakupiony kod dostarczany jest przez zewnętrznego dostawcę. KodyPremium.pl nie jest faktycznym sprzedawcą kodu, a jedynie pośrednikiem w zakupie od zagranicznego dostawcy.
  2. KodyPremium.pl jest odpowiedzialne za dostarczenie kodu, ale nie odpowiada za jego działanie lub ważność.
  3. Reklamacje produktu należy zgłosić na adres poczty elektronicznej reklamacje@kodypremium.pl, a serwis kodypremium.pl przekaże ją do dostawcy, który w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od daty złożenia poinformuję kupującego o jej wyniku.
  4. KodyPremium.pl nie odpowiada za wynik rozpatrzenia reklamacji, więc kupującemu nie przysługują żadne roszczenia względem kodypremium.pl dot. wyniku reklamacji lub zwrotu środków.
  5. Zakupione konta mogą po pewnym, bliżej nie określonym czasie wygasnąć. W takiej sytuacji należy skontaktować się z wsparciem technicznym KodyPremium.pl pod adresem poczty elektronicznej spotify-issue@kodypremium.pl lub kontakt@kodypremiu.pl. Zalecane jest skorzystanie z tego formularza, co przyśpieszy proces obsługi zgłoszenia Link do formularza. Wsparcie techniczne rozwiąże ewentualne problemy np. wymieniając otrzymane wcześniej konto na nowe, ale z zachowaniem zapisanej na nim biblioteki lub przedłuży obecne konto o dany okres czasu. Decyzja o podejmowanych krokach zależy tylko i wyłącznie od KodyPremium.pl
  6. Otrzymane dane logowania nie powinny zostać przez kupującego zmieniane, ponieważ może to skutkować utratą gwarancji na zakupioną usługę. KodyPremium.pl bez możliwości zalogowania się na wysłane konto nie jest w stanie zweryfikować kondycji konta, a co za tym idzie podejmować kroków w celu rozwiązania problemów, które mogą na nim wystąpić.

Kupując produkt z kategorii Spotify akceptujesz powyższy regulamin.